Engage
Retriever Engage gör det möjligt för team som arbetar med sociala medier att hantera meddelanden och kommentarer på alla sociala medieplattformar från ett och samma ställe.

Retriever används av ledande företag och organisationer i Norden.


Sociala medier i vår plattform
Hantera alla dina kundinteraktioner på sociala medier på ett ställe
Retreiver Engage är ett verktyg för hantering av sociala medier som är utformat för att hjälpa dig att hantera kunddialoger mer effektivt och engagera din kundbas. Med Engage kan du se alla dina meddelanden, kommentarer och omnämnanden från alla dina sociala medier på ett och samma ställe och svara direkt via verktyget.
Koppla in en expert
Behöver du experthjälp för att svara på en kommentar eller fråga? Skicka enkelt ett e-postmeddelande till dem direkt via plattformen.
Experten kan se den specifika frågan samt alla tillhörande kommentarer utan att behöva ha tillgång till verktyget.
Missa inte en enda kommentar
Retriever Engage samlar alla dina dialoger i sociala medier på ett och samma ställe. Markera viktiga meddelanden för uppföljning så att inget faller mellan stolarna.
Vår checkbox-funktion ser till att du inte missar de kommentarer eller meddelanden som dina kunder skickar till dig.
Den bästa kundsupporten på marknaden
Vi finns med dig hela vägen, från onboarding av ditt team och uppstart till att svara på frågor och vägleda dig genom eventuella uppdateringar.
När nya medarbetare ansluter sig till teamet erbjuder vi introduktion och onboarding så att de snabbt kommer in i arbetet.
GUIDE
3 stora fördelar med att prioritera hanteringen av sociala medier
Att arbeta med hantering av sociala medier kan vara en stor utmaning, särskilt när världen blir alltmer oförutsägbar. Den här guiden ger dig verktygen för att kommunicera den växande omfattningen och värdet av sociala medier för företag idag till interna intressenter, oavsett var eller hur du arbetar.
Fler anledningar att välja Retriever
Retrievers plattform ger dig alla de verktyg du behöver för att effektivisera resultaten och samarbetet kring kommunikation och marknadsföring i sociala medier.
Spara dina svar
Spara alla svar på vanliga frågor.
Följ upp
Markera viktiga meddelanden för senare uppföljning.
Engagera dig med följare
Svara på och interagera med alla inlägg och kommentarer.
Hantera din sida
Dölj eller ta bort kommentarer från dina sidor och inlägg i sociala medier.
Sök i konversationer
Sök och hitta alla konversationer i sociala medier via din inkorg.
Se kundhistorik
Se hela konversationshistoriken med kunder och följare.
Filtrera meddelanden
Fokusera på de meddelanden som du behöver prioritera.
Lägg till anteckningar
Samarbeta i teamet genom att lägga till anteckningar i meddelanden.
Be om hjälp
Skicka frågor till kollegor som inte ingår i ditt team.
Följ tonaliteten
Vår sentimentmätning ger dig en överblick över dina följares reaktioner.
Taggning av meddelanden
Få full kontroll genom att lägga till taggar i meddelanden.
Delegera uppgifter
Vidarebefordra uppgifter och meddelanden till dina kollegor.
Boka en demo

Låt oss hjälpa dig att stärka ditt innehåll och dina resultat på sociala medier. Boka en demo för att se hur det går till.

Läs mer på bloggen
Få inspiration, tips och råd om hantering av sociala medier på vår blogg.
Se också
Bevakning av sociala medier
Medieanalys & Insikt
Internationell mediebevakning
Kontakta oss
Kontakta oss för att få veta mer om hur våra lösningar för hantering av sociala medier kan hjälpa dig.
Anmäl dig till vårt nyhetsbrev
Anmäl dig till vårt nyhetsbrev och få inspiration om spännande webinars, whitepapers och intressanta case. Du kan när som helst avsluta prenumerationen.