Case
Läs hur vi har levererat resultat för våra kunder genom medieövervakning, analys, rådgivning och digital teknik.
Mediebevakning och analyser ger Postkodlotteriet större överblick och djupare insikt
Postkodlotteriet är Sveriges största lotteri och har nära en miljon kunder i Sverige som varje dag kan vinna allt från stora kontantvinster till produktvinster. Infomedias mediebevakning och analyser ger en överblick och inblick i Postkodlotteriets många omnämnanden över hela Sverige samt uppfattningen om deras varumärke.
Evenemangsanalys bidrog till en överblick av Tour de France
Det hade funnits ett stort politiskt intresse för att få Tour de France till Danmark. Infomedia har analyserat medieomnämnandena av Tour de Frances tre första etapper. Detta gav arrangören Grand Départ klarhet över varje omnämnande om evenemanget över alla länder och mediekanaler.
Infomedia ger DSB verktygen för att hantera deras kommunikation på SoMe
DSB är ett av Danmarks mest välkända varumärken med den viktiga uppgiften att transportera mer än 500 000 passagerare, varje dag, tvärs över hela Danmark. Med verktyg och rådgivning från Infomedia får DSB strategisk insikt om deras närvaro på sociala medier och förmågan att strukturerat mäta sitt arbete.
Mediebevakning skapar översikt och insikt för Madklubben
Madklubbens koncept bygger på att servera utsökt mat, till ett bra pris och i vackra omgivningar. I takt med att Madklubben växer har de ett ökande behov av att arbeta med PR, kommunikation och marknadsföring på nya och mer datadrivna sätt.
Kontakta oss
Vill du diskutera era utmaningar och behov kring media intelligence? Kontakta oss för en pratstund.
Anmäl dig till vårt nyhetsbrev
Anmäl dig till vårt nyhetsbrev och få inspiration om spännande webinars, whitepapers och intressanta case. Du kan när som helst avsluta prenumerationen.
Anmäl dig till vårt nyhetsbrev
Anmäl dig till vårt nyhetsbrev och få inspiration om spännande webinars, whitepapers och intressanta case. Du kan när som helst avsluta prenumerationen.