Webbinar

Varför är vissa varumärken mer populära bland sin publik än andra?

Anmäl dig till detta webbinar med vår partner Talkwalker och hör mer om varför de populäraste varumärkena i Norden är så omtyckta.

Så blir ni ett "Love Brand"

Vilka är de populäraste varumärkena i Norden 2022? Och vad är nyckeln till deras framgång och status som “Love Brand”? Det är ämnet för vårt kommande webbinar med vår partner Talkwalker. Baserat på Talkwalkers Brand Love-metod har de granskat över 1 500 globala varumärken och har i kombination med andra regionala rankningar hittat de 10 mest populära varumärkena i Norden. Registrera dig och hör hur ditt företag blir ett populärt varumärke.

Visste du att de mest populära varumärkena växer nästan 3 gånger snabbare än genomsnittet för sin bransch? Det är inte allt. Samma varumärken upplever också mer positiv publicitet och starkare kundlojalitet hos sina konsumenter. Det är också mer troligt att de framgångsrikt kan prissätta sina produkter eller tjänster högt. Så hur kom de dit? Talkwalker har analyserat över 2,6 miljarder konversationer på sociala medier, och en sak är tydlig: du får inte försumma sociala medier eller hållbarhet om du vill kunna kalla dig ett av de populäraste varumärkena.

Lär dig vad som krävs för att bli ett “Love Brand” i vårt kommande webbinar – där vi avslöjar Nordens 10 mest populära varumärken och diskuterar varför det är så viktigt att vara ett populärt varumärke.

Ett webbinar fullt av spännande insikter

Gå med i webbinariet och lär dig:

  • Hur du bevakar ditt varumärke i sociala medier genom att mäta Trust, Passion och CSAT-poäng
  • Varför sociala medier är avgörande för att komma närmare konsumenter och medborgare
  • Hur man blir ett “Love Brand” med rätt sociala mediestrategi

Webinariet är på engelska.

Talare

Webinariet är på engelska.

Jack Richards

Marketing Manager – Northern Europe, Talkwalker

Laurits Læssø Macel

Head of Partnerships and Solutions, Infomedia Danmark

Anmälan

Fyll i dina uppgifter. Välkommen!

Om Talkwalker

Talkwalker levererar konsumentinsikter via sociala medier och hjälper därmed varumärken med att få större genomslag i deras marknadsföring och kommunikation.

Talkwalkers analysplattform bidrar till att fler än 2 500 företag världen över kan mäta sitt varumärke och införskaffa väsentliga konsumentinsikter.

I en värld full av digitala samtal använder de mest framgångsrika, globala varumärkena Talkwalkers plattform för social listening. Med Talkwalker kan du upptäcka de mest värdefulla insikter från din målgrupp samt identifiera ämnen och trender på sociala medier.

Om Infomedia

Kommunikation kan krossa regimer, avgöra val, och skapa ikoniska varumärken. Den rätta kommunikationen på rätt tid och plats kan vinna marknadsandelar, återspegla ett varumärke, öka omsättningen och minimera risker.

Men med 350 000 tweets per minut, 30 000 timmar av nya YouTube-videor i timmen, och över två miljoner nya onlineartiklar per dygn, har det aldrig varit svårare att få en överblick – och samtidigt aldrig varit lättare att mäta fel sak.

Infomedia är den strategiska partnern som skapar överblick trots ett kaotiskt medielandskap samt bidrar med insikter och råd som i sin tur leder till goda resultat.

Vill du ha fler inbjudningar till våra webbinarier?

Anmäl dig till vårt nyhetsbrev och få inspiration via inbjudningar till spännande webbinarier, whitepapers och intressanta case. Du kan när som helst avsluta prenumerationen.