skip to Main Content

Förbättra era resultat på sociala medier med employee advocacy

Förvandla era medarbetare till digitala ambassadörer för er verksamhet genom att de delar relevant innehåll på sociala medier; ett effektivt sätt att jobba med att involvera de egna medarbetarna i varumärket och försäljning i sociala kanaler.

Ökad räckvidd och trovärdighet

Gör det enkelt för era medarbetare att dela godkänt innehåll i sina egna kanaler och öka företagets räckvidd och trovärdighet i sociala medier.

Håll kontroll över ert varumärke och era budskap

När du förbereder innehåll som medarbetarna fritt ska kunna dela på sociala medier, måste du se till att budskapet är tydligt och att det passar ert varumärke.

Låt medarbetarna dela innehåll som har blivit godkänt

Med Hootsuite Amplify kommer de att ha tillgång till en feed med godkänt innehåll som de kan dela på Facebook, Instagram, LinkedIn och Twitter.

Stärk säljteamet med försäljning via sociala medier

Med försäljning i sociala kanaler kan ert säljteam generera leads och öka omsättningen. Med Hootsuite Amplifys intuitiva app håller sig era säljare uppdaterade och kan dela relevant innehåll som kan öppna nya dörrar när de är i farten.

Försäljning i sociala medier ger fler leads

Försäljning via sociala kanaler ger uppemot 20 % fler leads och konversationer, och ni kan stötta och hjälpa era säljare att bygga starka nätverk i sociala medier.

Få din vd att komma i gång med sociala medier

Toppchefer kan skapa starka varumärken med hjälp av sociala medier och de kan hjälpa till att forma vad som hamnar på dagordningen.

Överblick för ledningen

Hootsuite Amplify gör det enkelt för ledningen att få en heltäckande bild och dela relevant innehåll när de har fullt upp.

Anpassa för individuella behov

Ni kan anpassa och pusha innehåll till er vd, marknadschef eller ekonomichef, som kan dela innehållet på de kanaler han eller hon vill vara tillgänglig med hjälp av några klick.

Bygg tillit, vårda relationer och öka er trovärdighet

Medarbetarna ökar tilliten till er organisation varje gång de delar relevant innehåll i sina sociala kanaler.

8x

mer engagemang för innehåll från medarbetare

92%

av medarbetarens följare är nya för verksamheten

4x

fler delningar av medarbetardelat innehåll

Beräkna värdet av employee advocacy för ditt företag

Skriv in antalet följare på ditt företags sociala kanaler här under.

# medarbetare

Företagets räckvidd:

5

Företagets potentiella räckvidd med employee advocacy:

50000

Era anställda har i genomsnitt 200 vänner på Facebook, 240 kontakter på LinkedIn och 60 följare på Twitter.

Back To Top